lørdag den 1. oktober 2011

blog? hvad for noget?

Her så mit første indlæg på min nye blog.

Ved ikke helt hvad en blog er endnu eller hvad man bruger den til, men jeg kan vel forsøge mig frem, man ved jo ikke om der overhovedet er nogen der læser med...

Så man kan godt sige jeg er ret forvirret, så slog "blog" op på wikipedia og fik det her frem:
"En blog (eller en webblog) er en hjemmeside som opdateret jævnligt med korte tekster (indlæg eller poster) med den nyeste øverst. Der er ofte mulighed for at læseren af kommentere de enkelte indlæg. Indholdet kan variere fra det personlig dagbogsagtige til de politiske debatter eller tematiske emner. En blog er oftest knyttet til en person, men kan også deles af en større gruppe. Den der skriver en blog kaldes en blogger."

Idéen er at jeg vil ligge en masse dejlige opskrifter ind når jeg får dem lavet samtdigt med jeg fortæller lidt om min hverdag og andre små anekdoter der knytter sig til de opskrifter jeg ligger ind.

Så alt i alt, her er mit nye liv som en blogger.

1 kommentar:

  1. det vil jeg se frem til :)
    laver nemlig præcis det samme :)

    SvarSlet